Krušovice se vrátily do TV. V hospodách zjišťují, zda pivo chutná jako tenkrát

Pořádná krušovická Desítka a Dvanáctka stále chutnají jako tenkrát! Tento vzkaz znova po roce posílá do světa značka Krušovice v nové kampani, která odstartovala na konci května

Magazín

Pivo Krušovice

„Pořádná krušovická Desítka a Dvanáctka stále chutnají jako tenkrát!“ Tento vzkaz znova po roce posílá do světa značka Krušovice v nové kampani, která odstartovala na konci května. Její součástí je televizní reklama na tři pokračování. První dvě se už vysílají, třetí spot do televize půjde v červenci. Kampaň potrvá do konce srpna.

Čtěte také: Slavnosti pivovaru Krušovice se konají již o víkendu. K dostání bude i radler

V hlavní roli krušovičtí sládci

Hlavními protagonisty spotů se stali krušovičtí sládci Tomáš Kosmák a Václav Kloub, kteří se v reklamě vydávají do hospod přesvědčit, zda pořádná krušovická Desítka a Dvanáctka opravdu chutnají jako tenkrát, tedy v osmdesátých letech minulého století. V reklamě si oba nezahráli poprvé. V televizi se objevili už loni, po uvedení Desítky a Dvanáctky na český pivní trh.

Novou reklamu, kde Tomáš Kosmák a Václav Kloub mimo jiné jezdí na dobové motorce, natočila režisérská dvojice Mods (Martin Přikryl a Michal Nohejl), přičemž jde o jejich první krušovickou reklamu. Filmovalo se v Kladně, Krušovicích a ve Zlonicích u Slaného. Reklama se vysílá na televizních kanálech Nova, Nova Cinema, Prima family, Prima Cool, Nova sport a Barrandov.

„Novou kampaní chceme nadále budovat a posilovat důvěru v kvalitu pořádných Krušovic, pořádné Desítky a Dvanáctky. Proto jsme rádi, že se na komunikaci podílejí už z dřívějška známé tváře našich sládků Tomáše Kosmáka a Václava Klouba,“ dodal Josef Danihelík.

Obnovená pivní receptura

Vzniku pořádné Dvanáctky a Desítky předcházelo přání spotřebitelů, kteří se chtěli vrátit k původní receptuře a chuti z osmdesátých let minulého století, kdy se krušovická piva těšila velké oblibě. Nelehkého úkolu se zhostil současný vrchní sládek pivovaru Krušovice Tomáš Kosmák se svými spolupracovníky. Bývalý ředitel a sládek Václav Kloub potvrdil, že krušovické pivo opravdu chutná jako tenkrát. Ke své tradiční chuti se tak vrátila krušovická Desítka se stupňovitostí 10,2 %, typická výraznou a plnou pivní chutí a hustou krémovou pěnou. Pořádná Dvanáctka se stupňovitostí 12,2 % má výraznou a současně velmi příjemnou dlouho doznívající hořkost.

Po uvedení Desítky a Dvanáctky na trh se v Krušovicích rozhodli přímo od spotřebitelů v terénu zjistit, nakolik jim obě piva chutnají. Z výsledků prvního pivního referenda v dějinách vyplynulo, že pořádná Desítka a Dvanáctka chutnají 97 procentům dotázaných lidí, kteří piva degustovali na více než 300 místech České republiky.

Tradice krušovického piva

Historie pivovaru v Krušovicích sahá do hluboké minulosti. Jako jediná česká pivní značka byl pivovar po sto let ve vlastnictví české královské koruny, když jej v roce 1583 koupil král český a císař římský Rudolf II. Krušovičtí sládci pivo vaří bez přerušení letos rovných 430 let. Při výrobě používají ty nejlepší suroviny: žatecký chmel, křivoklátskou vodu a kvalitní odrůdy českých a moravských sladů.

Krušovická piva se pravidelně umisťují na předních příčkách v degustačních soutěžích, mezi nejvýznamnější ocenění patří první místo pro Krušovice Černé na soutěži World´s Best Beers v Londýně. Do portfolia krušovického pivovaru dále patří světlé výčepní pivo Mušketýr vařené ze čtyřech druhů sladů, polotmavý 13° speciál Malvaz a především pořádná krušovická Desítka a Dvanáctka.

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz ↗
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


vycepni-zarizeni-dynamicky-2.gif
brand-745x100-1493717091.jpg

One Reply to “Krušovice se vrátily do TV. V hospodách zjišťují, zda pivo chutná jako tenkrát”

  1. […] Exkurze do krušovického pivovaru jsou velmi oblíbené mezi turisty ze zemí bývalého Sovětského svazu. Pivovar ale začíná navštěvovat čím dál více Čechů, což souvisí s marketingovými aktivitami a prezentací značky na veřejnosti. Češi tak mají v paměti například první pivní referendum v dějinách, které mělo zjistit, jak lidem chutnají pořádná krušovická Desítka a Dvanáctka. Obě piva se vařila podle dobových receptur z osmdesátých let minulého století. Čtěte také: Krušovice se vrátily do TV. V hospodách zjišťují, zda pivo chutná jako tenkrá… […]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.