Pivovar Ostravar začal stáčet své nové patnáctistupňové pivo Ostravar STO15° také do lahví.
„Po čtrnácti dnech se naplno rozjela naše lahvárna,“ řekl vrchní sládek pivovaru Ostravar Richard Kornas. Důvodem přerušení jejího provozu na přelomu února a března byla instalace nové etiketovací linky za téměř dvacet miliónů korun.
Po sudovém nově i v lahvi
Pivovar Ostravar uvedl na trh své letošní výroční pivo Ostravar STO15° uvařené u příležitosti svých stopatnáctých narozenin přesně prvního března. Do této chvíle bylo k dispozici pouze v sudové podobě. Nyní ostravský pivovar začal s distribucí „stopatnáctky“, jak ostravští pivovarníci novému pivu familiérně říkají, také do obchodních řetězců.
Zelené lahve žádanější než hnědé
Velkou novinkou pro spotřebitele bude, že Ostravar STO15° najdou na pultech v zelených lahvích. „Rozhodli jsme se dát naší značce prémiovější balení,“ vysvětlila manažerka značky Ostravar Zuzana Cieciotková. „Podle průzkumů považují zejména mladí dospělí spotřebitelé zelené láhve za exkluzivnější a prestižnější. Zelené láhve Ostravar postupně zavedeme také u dalších piv z našeho portfolia,“ dodává Cieciotková.
Pivovar sází na inovace
Nové výroční pivo Ostravar STO15° by podle Cieciotkové mělo přispět k dalšímu zvýšení poptávky po ostravském pivu. „Inovace a novinky jsou pro každý pivovar důležité,” myslí si vrchní sládek ostravského pivovaru Richard Kornas a říká, že inovace v loňském roce znovu rozhýbaly dva roky po sobě klesající tuzemský trh. Společnost Pivovary Staropramen, do které Ostravar patří, podle vrchního sládka zvýšila loni prodej svého piva v tuzemsku právě především díky inovacím o 9 % oproti roku předchozímu.
„V Ostravaru jsme loni uvařili kvasnicové pivo speciálně pro hudební festival Colours of Ostrava. Na podzim jsme pak uvedli na trh pivo ve dvoulitrových PET lahvích. Náš nový Ostravar STO15° je pokračováním tohoto trendu přinášet spotřebitelům inovace a novinky,“ uvedl Kornas.
Nová linka za 20 milionů korun
S produktovými inovacemi jdou v Ostravaru ruku v ruce také inovace výrobních technologií. Právě proces modernizace stáčírny lahví byl důvodem časové prodlevy mezi stáčkami do sudů a lahví. „Na přelomu února a března jsme v našem pivovaru nainstalovali nový moderní etiketovací stroj,“ prozradil sládek Kornas. Ostravar nový etiketovací stroj pořídil v Německu za bezmála dvacet miliónů korun. Jeho instalace a zkušební rozjezd zabral pivovarníkům čtrnáct dní. Kapacita nové etiketovačky je 32 tisíc lahví za hodinu.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme: