Je tomu 22 let, co na český pivní trh vstoupila zcela nová značka – BERNARD. Dnes se dá napsat, že nevstoupila, ale vlétla.
Pivovar slaví úspěchy od začátku
Trojice tehdejších spolumajitelů na podzim roku 1991 (přesně 26. 10.) vydražila zdevastovaný pivovar v Humpolci, nicméně hned v následujícím roce dokázala prodat čtyřikrát více nepasterovaného pivo než původní státní podnik v roce předchozím. Po překonání složitých devadesátých let BERNARD postupně roste a po 22 letech předpokládá výstav téměř desetkrát větší, než byl před privatizací v roce 1991.
Letos pivovar investuje 100 milionů korun
„Hospodářské výsledky pivovaru dokazují, že tehdy zvolená cesta, vařit poctivé české pivo, byla správná,“ vzpomínají současní majitelé Stanislav Bernard a Josef Vávra a dodávají: „Prvních deset let bylo hlavně o přežití, o zachování provozu. Větší investice jsme si mohli dovolit až v posledních letech. V letošním roce např. investujeme do budov a nové technologie téměř 100 milionů korun a v následujících pěti letech jsme připraveni proinvestovat téměř 750 milionů.“
Řada Bernardových ocenění pokračuje
Rodinný pivovar BERNARD získává mnohá ocenění, ať již v degustačních či jiných soutěžích. Minulý týden se tato „sbírka“ rozrostla o další přírůstek – pivovar obdržel „Uznání firmě za přínosnou spolupráci s radnicí města Humpolec“, a to v soutěži Město pro byznys. Starosta města, pan Mgr. Jiří Kučera, k ocenění řekl: „Velmi mě potěšilo, že tuto trofej získal právě Rodinný pivovar BERNARD. Jsem rád, že byl oceněn přínos firmy, která se dlouhodobě zajímá o život v Humpolci a především jej významně podporuje.“
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme: