Ve starobrněnských hospodách odstartovala v červnu další etapa výměny pivního skla. Po designovém Škopku nyní přichází na řadu půllitrová sklenice, které se už začalo (nejen v pivovaru Starobrno) přezdívat „paní Škopková“. Pro první fázi bylo připraveno celkem 100 000 kusů nových sklenic.
Půllitrová sklenice s fazetami vychází z designu svého předchůdce Škopku. Jejím autorem je také v tomto případě známý český designér Rony Plesl, který se tvorbou užitného pivního i dalšího skla dlouhodobě zabývá. Nová sklenice s fazetami má podobně jako Škopek vylisované logo přímo ve skle. „Někteří konzumenti preferují pití piva ze sklenice bez ucha. Představuje tak alternativu pro ty, kteří si z ní pivo vychutnají lépe než z klasického půllitru,“ konstatovala junior brand manažerka značky Zdeňka Mindlová.
V případě zavádění Škopku se staré půllitry stahovaly z hospod najednou a posloužily také k výrobě objektu ze skla – Pulihrášku, který stojí na travnatém prostranství před bazilikou na Mendlově náměstí. Tentokrát se sklo vyměňuje postupně.
Starobrno ve svých provozovnách do klasického Škopku i jeho vysoké přítelkyně paní Škopkové čepuje piva Starobrno Tradiční, Starobrno Medium a novinkový extra chmelený ležák Starobrno Drak.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme: