Právě v těchto dnech se mohou spotřebitelé poprvé setkat s novým designem balených piv značky Staropramen.
Začala totiž jejich distribuce, v rámci které se na trhu objeví lahve s novými etiketami, nové plechovky, PET lahve a multibalení. Čtěte také: Staropramen zavádí na trh pivo v plastu. Lahve mají 1 litr
Nový design má více upoutat
Od změny designu představitelé značky očekávají především posílení vnímané kvality produktové řady a zvýraznění viditelnosti těchto balení na prodejnách.
„Staropramen je značka, jejíž kvalitu oceňují nejen spotřebitelé ale i odborná veřejnost. Nový design etiket má reflektovat a podpořit právě vnímanou kvalitu produktové řady. Jelikož obal je důležitým prvkem nákupního rozhodování, mají nové etikety také posílit viditelnosti piv Staropramen na prodejnách. Design navíc pomůže k jasnějšímu odlišení jednotlivých typů piv Staropramen, což ocení především věrní spotřebitelé naší značky,“ vysvětlila Eva Zlámalová, brand manager značky Staropramen.
Změna po pěti letech
K poslední takto výrazné změně designu balených piv z portfolia značky Staropramen došlo počátkem roku 2006 v souvislosti se zavedením nového typu zelené lahve, které nahradily do té doby používaný typ NRW. Staropramen tehdy jako první u nás použil netradiční formu vertikálního loga.
Společně se změnou designu balených piv Staropramen uvádí pivovar také novinku v portfoliu – půllitrovou plechovku na degustačních soutěžích již několikrát oceněné Staropramen 11°. Ta byla na trh uvedena loni a doposud byla dostupná v půllitrové lahvi a točené variantě.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme: