Zájem o nápoje v PET balení v uplynulých létech stoupnul. Tento trend se týká i míchaných nápojů z piva.
V posledních několika letech obliba nápojů v PET balení mezi zákazníky výrazně vzrostla. V segmentu míchaných nápojů z piva představuje toto balení 15 % prodaného objemu, zatímco ještě před rokem to bylo pouze 7 % (leden-květen 2013 vs. stejné období loňského roku, zdroj: Nielsen). Spotřebitelé na nich hodnotí kladně především jejich praktičnost, která jim poskytuje určitý komfort při konzumaci.
„PET lahve jsou lehké, pevné a opakovatelně uzavíratelné. Češi jednoduše vnímají jejich přednosti, i proto jejich podíl na trhu každoročně stoupá,“ shrnul výhody balení marketingový manažer značky Gambrinus Miroslav Peichl.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:
[…] také: Holba Brusinka s mátou je dalším pivním mixem. Ale jen jako točená Zájem o pivní mixy v PET lahvích stoupá. Meziročně o 100 procent Zlatopramen Radler již přes rok na trhu. Kdo si jej oblíbil a která příchuť vede? ▼ […]