Řadu ochucených produktů Amundsen rozšiřuje nová varianta s příchutí limety a máty – Amundsen Lime & Mint. Amundsen Lime & Mint je prvním produktem ve své kategorii, který přichází s touto u spotřebitelů velmi preferovanou „mojito“ příchutí.
Receptura produktu je přitom postavena na výhradně přírodních surovinách: základem je šestkrát destilovaná Amundsen Vodka v kombinaci s limetovou šťávou a mátou.
Čtěte také: Nová broskvová „Amundsen Peach“ je již v prodeji
Novinka na přání zákazníků
„Vycházíme vstříc spotřebitelům, kteří u ochucených drinků jednoznačně preferují produkty s vyšší čirostí, svěží, méně sladkou chutí a především s čistě přírodními ingrediencemi,“ uvedla brand manažerka značky Hana Šrachtová. Tento koncept se mimořádně osvědčil již v případě variant Amundsen Pear, Melon či Cranberry, které se zařadily k nejúspěšnějším produktům v segmentu ochucených likérů na bázi vodky.
Amundsen vodka s ovocnou šťávou
Základem Amundsen Lime & Mint je šestkrát destilovaná Amundsen Vodka vyráběná unikátní skandinávskou technologií. Osvěžující charakter produktu určuje čistě přírodní šťáva z limetek a výtažek z máty. „Tento drink tak třeba v kombinaci s ledem v panákové sklenici nabízí oblíbenou chuť mojita bez toho, že byste jej museli složitě připravovat,“ dodala Hana Šrachtová.
Amundsen Lime & Mint bude na trhu k dispozici v balení 0,5 litru a 1 litr. Stane se součástí řady Amundsen, která patří v Česku k nejprodávanějším produktům své kategorie. Rodina Amundsen zaujímá v gastronomii první příčku mezi ochucenými likéry na bázi vodky s podílem 10,8 %. V maloobchodě pak ve stejné kategorii drží řada Amundsen druhou pozici s podílem bezmála 25 %.
Další z řady ovocných Amundsenů
Součástí rodiny Amundsen je mimo jiné Amundsen Melon, která je vůbec nejprodávanějším likérem na bázi vodky. Řada Amundsen dále zahrnuje varianty Pear, Cranberry, Strawberry, Plum, Green Apple, Cherry, Peach nebo Energy.
Mateřská Amundsen Vodka byla uvedena na trh v roce 2000 a stala se jedním z nejvyhledávanějších produktů ve své kategorii. Díky neustálému růstu prodejů dokázala svůj tržní podíl v gastronomii posílit již na 17 %. Upevnila si tak postavení třetí nejprodávanější značky vodky v tomto segmentu. V nápojovém lístku má tuto prémiovou značku bezmála třetina českých restaurací a barů.
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme: