Humpolecký pivovar Bernard testuje ve vybraných sportovních centrech své nové pivo nazvané „Bernard s lehkou hlavou“. Nízkoalkoholické pivo obsahuje pouze 2,2 % alkoholu. O novém pivu informoval magazín Marketing a Média.
Pivo cílí na aktivní a sportovně „laděné“ milovníky piva, proto je k dostání v síti wellness zařízení Infinit. Pivovar vyrobil pouze dvacet tisíc láhví, které tímto způsobem hodlá otestovat. Jedná se tedy o světlé stolní pivo.
Na reklamním plakátu lákajícím na novinku humpoleckého pivovaru opět nechybí jeho majitel Stanislav Bernard. Tentokrát však jeho hlava levituje a je ozdobena čelenkou s marihuanovým listem a „jamajskou trikolórou“.
Zatímco se ostatní pivovary vrhají do boje s novými ovocnými pivy a radlery, Bernard vytahuje nízkoalkoholické ale nijak neochucené pivo. V jeho nabídce však stále zůstává švestkový a višňový Bernard S čistou hlavou.
Čtěte také: Bernard: Mým snem je, aby se značka Bernard stala kultovní
-red-
Partner portálu:
Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme: