Budvaru se daří. Prodeje zvýšil dvakrát více než ostatní pivovary

Budějovický Budvar, n.p. loni dosáhl velmi dobrých výsledků. Pivovar zvýšil objem prodaného piva meziročně o 5,5 %, což je dvojnásobek v porovnání s průměrem českého pivovarnického průmyslu…

Magazín


  Horký tip č. 1: Koupit 🍾 ALKOHOL online přes e-shop Alkohol.cz  
  Horký tip č. 2: Koupit 🍃 KRATOM online přes e-shop AdamKrupa.cz  

Budweiser Budvar

Budějovický Budvar, n.p. loni dosáhl velmi dobrých výsledků. Pivovar zvýšil objem prodaného piva meziročně o 5,5 %, což je dvojnásobek v porovnání s průměrem českého pivovarnického průmyslu.

Také výsledky hospodaření v roce 2011 překročily plánované hodnoty. Hrubý zisk se zvýšil o 9 % na 240 mil. Kč a čistý zisk po zdanění vzrostl o 9,2% na 190 mil. Kč. Počet zaměstnanců pivovaru loni poklesl o dvě procenta.

Čtěte také: Výroba piva v Česku začala po dvou letech stoupat. Díky inovacím

Dvojnásobné zvýšení prodejů oproti průměru

Budějovický Budvar, n.p., dosáhl v roce 2011 zvýšení prodeje piva o 5,5 % na celkový objem 1,32 mil. hektolitrů. To byla dvojnásobně vyšší dynamika růstu, než jaké dosáhl český pivovarnický průmysl jako celek. Pivovar loni dosáhl také nejvyššího objemu exportu v celé své historii s meziročním nárůstem o 7,7 % a posílil tak svou pozici české exportní dvojky: na českém exportu piva se podílel z více než 22 %. Budějovický Budvar zvýšil také prodej v tuzemsku, a to o 3,4 %. I v tomto parametru tak překonal průměr růstu celého oboru, který loni činil 2,7 %. Velmi významného navýšení o 6,5 % dosáhl loni prodej světlého ležáku Budweiser Budvar, který je vlajkovou lodí podniku. Tržby pivovaru se v roce 2011 zvýšily o 1,9 % na 1,97 miliardy Kč.

Budějovický Budvar překročil všechny své plány

Bylo dokončeno také vyhodnocení ekonomických výsledků za rok 2011. „V době značné ekonomické nejistoty překročil Budějovický Budvar prakticky všechny naplánované ekonomické ukazatele. Meziročně podnik zvýšil hrubý zisk o 9 % na celkovou výši 239,7 mil. Kč a čistý zisk po zdanění vzrostl o 9,2 %, dosáhl tak 190,3 mil. Kč,“ řekl Ing. Petr Žáček, ekonomický ředitel Budějovického Budvaru.

Podnik se dokázal úspěšně vyrovnat s řadou negativních faktorů, například s posilováním české koruny, přesunem poptávky spotřebitelů v celé Evropě do segmentu lahvového piva nebo s nárůstem cen energií, služeb a materiálů. V roce 2011 pracovalo v pivovaru 614 zaměstnanců, což je meziročně o dvě procenta méně.

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz  
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


One Reply to “Budvaru se daří. Prodeje zvýšil dvakrát více než ostatní pivovary”

  1. […] Čtěte také: Budvaru se daří. Prodeje zvýšil dvakrát více než ostatní pivovary ▼ PARTNER if (slevomat) { // set params slevomat.params.size = '550.400'; slevomat.params.city = 'auto'; slevomat.params.category = '4'; slevomat.params.AID = '10856450'; slevomat.params.PID = '5324005'; slevomat.params.encoding = 'utf-8'; slevomat.params._random = false; // initialize slevomat.load(window, 'load', slevomat.init); } […]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.