Pražská vodka slaví úspěch. Prodeje stouply meziročně o 40 procent

Pražská vodka si získává srdce českých zákazníků. Dokazuje to úspěch Pražské vodky na českém trhu v roce 2011. Roční nárůst prodeje tohoto nápoje o neuvěřitelných 41% je důkazem…

Magazín

Pražská vodka

Pražská vodka si získává srdce českých zákazníků. Dokazuje to úspěch Pražské vodky na českém trhu v roce 2011. Roční nárůst prodeje tohoto nápoje o neuvěřitelných 41% je důkazem, že Pražská vodka získává v České republice stále silnější postavení.

Základem kvalitní suroviny

Její kvalita spočívá v pečlivé výrobě a dokonalém výběru surovin. Základem je velmi kvalitní česká pšenice, která pochází z Vysočiny. Další nezbytnou surovinou je voda. Z té se díky bezchybné demineralizaci stává zcela čistá tekutina, díky které vodka zůstává absolutně čirá. Nezbytná filtrace pak probíhá v kolonách naplněných aktivním dřevěným uhlím. Tento finální proces dodává vodce její senzorické vlastnosti, neopakovatelnou chuť a také vůni.

Kvalita potvrzena výzkumem

Kvalitu Pražské vodky potvrdil také nejnovější výzkum Vysoké školy hotelové v Praze. Celkem 220 respondentů ve věku od 19 do 22 let hodnotilo na pětibodové škále barvu, vůni a chuť nejoblíbenějších vodek v Česku.

Z výsledků výzkumu jednoznačně vyplývá, že Pražská vodka se stala nejlépe hodnocenou tuzemskou vodkou mezi nejprodávanějšími značkami v České republice. „Účastníci, kteří mají z podobných testů již zkušenosti, hodnotili jednotlivé vzorky zcela anonymně a velmi profesionálně“ řekla ing. Dana Johnová, která výzkum na Vysoké škole hotelové vedla.

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz ↗
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


vycepni-zarizeni-dynamicky-2.gif
brand-745x100-1493717091.jpg

2 Replies to “Pražská vodka slaví úspěch. Prodeje stouply meziročně o 40 procent”

  1. […] Pražská vodka je na českém trhu stále oblíbenější, o čemž svědčí prodeje i profesionální chuťové testy. Celkem 220 respondentů ve věku 19 až 22 let hodnotilo na pětibodové škále barvu, vůni a chuť nejoblíbenějších vodek v Česku v senzorickém testu na Vysoké škole hotelové v Praze. Pražská vodka se stala nejlépe hodnocenou tuzemskou vodkou mezi nejprodávanějšími značkami v České republice. V roce 2011 její prodeje meziročně vzrostly o neuvěřitelných 41 %. Čtěte také: Pražská vodka slaví úspěch. Prodeje stouply meziročně o 40 procent […]

  2. […] Čtěte také: Pražská vodka slaví úspěch. Prodeje stouply meziročně o 40 procent […]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.