Prodeje Staré myslivecké stouply meziročně o 40 procent

Stará myslivecká, jejíž zrod se datuje roku 1847, je stále žádaným nápojem. Alespoň to potvrzují poslední údaje: prodeje v roce 2011 v číslech vzrostly meziročně o 40%. Rok 2011 se stal rokem rekordním…

Magazín


  Horký tip č. 1: Koupit 🍾 ALKOHOL online přes e-shop Alkohol.cz  
  Horký tip č. 2: Koupit 🍃 KRATOM online přes e-shop AdamKrupa.cz  

Stará myslivecká

Stará myslivecká, jejíž zrod se datuje do roku 1847, je stále žádaným nápojem. Alespoň to potvrzují poslední údaje: prodeje v roce 2011 v číslech vzrostly meziročně o 40 %.

Rok 2011 se tak stal rokem rekordním. Jinými slovy zaznamenali ve společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries rekordní poptávku v novodobé historii firmy, tedy za posledních 20 let.

Po desetiletí oblíbená specialita, která se nejvíce blíží brandy, tedy boduje na trhu dál.

Původně jako Stará žitná

Stará myslivecká je nápoj s mnohaletou tradicí, která se začala psát roku 1847, kdy bratři Eckelmannové a Ludwig Bramsch založili tehdejší továrnu Bramsch a Eckelmann – výroba lihu, lisovaných kvasnic a likérů. Tehdy se nápoj vyráběl pod názvem Stará žitná. Dlouhá léta si lidé k tomuto názvu díky milé tváři myslivce na etiketě přidávali přídomek “myslivecká” a po 2. světové válce se definitivně přejmenovala na Starou mysliveckou.

Brandy po česku

Nejdůležitější složku Myslivce tvoří vinný destilát z proslulé vinařské oblasti Cognac sladěný s výluhy ze sušeného ovoce, ořechů, exotického koření a bylin. Několikaměsíčním zráním v dubových sudech je dosaženo jemné a vyrovnané chuti. Za celých 164 let se tato receptura prakticky nezměnila. Určitých změn doznaly v průběhu let pouze etiketa či tvar láhve.

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz  
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


One Reply to “Prodeje Staré myslivecké stouply meziročně o 40 procent”

  1. […] Správnost strategické orientace na značky dokazuje i růst značkových produktů. Například Vodce 42 BLENDED vzrostl meziroční prodej o třicet a Staré myslivecké dokonce o čtyřicet procent. Čtěte také: Prodeje Staré myslivecké stouply meziročně o 40 procent […]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.