Zlatopramen Radler již přes rok na trhu. Kdo si jej oblíbil a která příchuť vede?

Zlatopramen Radler Citrón a Zlatopramen Radler Pomeranč se zázvorem jsou na trhu již více než rok. Značka jejich uvedením na trh loni v dubnu vyšla vstříc požadavkům spotřebitelů, kteří si…

Magazín


  Horký tip č. 1: Koupit 🍾 ALKOHOL online přes e-shop Alkohol.cz  
  Horký tip č. 2: Koupit 🍃 KRATOM online přes e-shop AdamKrupa.cz  

Zlatopramen Radler

Zlatopramen Radler Citrón a Zlatopramen Radler Pomeranč se zázvorem jsou na trhu již více než rok. Značka jejich uvedením na trh loni v dubnu vyšla vstříc požadavkům spotřebitelů, kteří si v posledních letech ochucená piva oblíbili. Po velmi příznivém přijetí přibyla v srpnu loňského roku další příchuť: Zlatopramen Radler Grep.

Čtěte také: Radegast nově čepuje Letní Krýgl, ojedinělé pivo s citrusovým aroma

Ochucená piva lámou rekordy

Prodej ochucených piv obecně v posledních několika letech láme rekordy. Zvláště sportovci a aktivní lidé si je oblíbili pro jejich osvěžující chuť a nízký obsah alkoholu. „Top“ sezóna ochucených piv trvá od června do srpna a na prodejích veškerého piva v obchodní síti (kromě restaurací) v tomto období se ochucená piva podílela osmi procenty. Spotřebitelům chutná nejvíce příchuť citron, která představuje asi čtyřicet procent ze segmentu ochucených piv. Druhou nejoblíbenější příchutí je grep.

Plechovka u pivních mixů vede

Prodeje ochucených piv mají svoje specifika a od prodejů běžného piva se liší. „Týká se to obalů i prodejních míst. U ochucených piv jasně vede plechovka – skoro padesát procent prodaných ochucených piv si spotřebitelé odnášejí domů právě v tomto typu obalu. Následuje skleněná láhev a Maxiláhev ze speciálního plastu. U klasického piva je to jinak. Skleněné lahve stále představují tři čtvrtiny trhu, druhé jsou Maxilahve a poslední plechovky s osmi procenty prodeje,“ konstatovala Kristina Benkovičová z marketingu společnosti HEINEKEN Česká republika, která má Zlatopramen Radlery na starosti.

Pivní mixy upřednostňují spíše ženy

Co se míst prodeje týče, jasně vedou hypermarkety, kde spotřebitelé nakoupí až 45 procent všech ochucených piv. Zajímavé je i srovnání podle pohlaví. Ze stovky spotřebitelů dá ochucenému pivu přednost 67 žen oproti 33 mužům. Po klasickém pivu naopak sáhne 60 mužů ze stovky.

Zlatopramen Radlery vznikají kombinací piva Zlatopramen se šťávou z přírodního ovoce. Mají nízký obsah alkoholu (do 2 %). Receptura je originální a česká, v nápoji nejsou žádné konzervanty. Zlatopramen Radlery neobsahují žádná sladidla, ale pouze přírodní cukr – fruktózu. I přes snížený obsah alkoholu si uchovávají typickou jemnou pivní hořkost a dobrou pitelnost.

Čtěte také: Novinka Zlatopramen Radler N◦A Grep je radlerem bez alkoholu

Partner portálu:

Díky Alkohol.cz jste si mohli přečíst tento článek — prosím podpořte nákupem v obchodě Alkohol.cz tento portál ALKOHOLIA.CZ a přečtěte si další skvělé články o alkoholu v budoucnu — mnohokrát Vám děkujeme:

Nakoupit v obchodě Alkohol.cz  
a podpořit tak ALKOHOLIA.CZ


One Reply to “Zlatopramen Radler již přes rok na trhu. Kdo si jej oblíbil a která příchuť vede?”

  1. […] mixem. Ale jen jako točená Zájem o pivní mixy v PET lahvích stoupá. Meziročně o 100 procent Zlatopramen Radler již přes rok na trhu. Kdo si jej oblíbil a která příchuť vede? ▼ […]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.